Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Tuesday, March 13, 2012

Hadiah sebuah kejayaan

Hujung minggu bersama insan tersayang. Terasa hilang semua masalah hanya dengan melihat wajah dia yang keanak-anakan. Seperti kebiasaan, aku adalah jenis manusia yang meminta habuan bila aku berjaya mendapatkan sesuatu tanpa gagal. Pada mulanya, aku inginkan bear.. (untuk menambahkan koleksi yang sedia ada), tapi dia tak bagi aku bela binatang tu lagi. (sedihnya) So.. aku diamkan, sehinggalah suatu hari, aku teringat bahawa aku pernah mencari sebuah buku La Tahzan :Gadisku: : Kerana Cinta : :Kerana Jodoh: Lalu aku memutuskan, itu lah hadiah yang aku kehendaki dari dia. Dengan senang hati (?) atau terpaksa dia turutkan juga permintaan aku ni. Hehehe.. belum lagi aku pow Adi c Beras Pulut Terbakar tu. 


Tidak sia sia aku memilih bukau yang penuh dengan motivasi, kadang kala, aku terasa beruntung kerana masih ada insan yang lebih merana dari ku.. Apa apa pun.. terima kasih kerana sebuah hadiah yang tak ternilai harganya.




0 comments:

Post a Comment