Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Sunday, April 14, 2013

Repeated exam

Huargh... Malas bebenar rasa untuk bangun pagi tadi. Setelah kepenatan keluar dengan fateha semalam membuatkan aku balik dengan keadaan yang sangat letih lesu. Tapi terpaksa bangun bila aku teringat tentang baju sekolah yang belum di"iron".. Seperti biasa sebelum ke dewan peperiksaan, kami akan dikuarantin di dalam library. Dan aku sangat suka berada di situ kerana ada nya line wifi free.. Hehe.. Boleh aku online sampai lebam.. Meja kat library pon besar.. Leh aku letak kepala aku dan belayar ke alam yang lain.. Fuh~ moment yang sangat indah dan terbaek sekali. Tapi yang tak baeknya adalah apablia pengajar mulai berleter.. Perit je rasa telinga aku ni nak mendengarnya.

Setiap insan pasti ada masalah. Terpaksa lah hadap. Harung je la macam tu. nak buat macam mana. Aku bukannya Tuhan yang boleh merencana masa depan sendiri. Huhu.. Tetiba rasa sayu, rasa pilu. Teringin sangat untuk balik ke pangkuan keluarga yang tercinta. Rindu pekan Selangau yang dulu menjadi tempat "dating" aku.. Haha.. Teringin nak jumpa bekas cinta pertama yang nyata kini sedang berbahagia dengan isteri tercinta. Aku macam biasalah, sentiasa kehilangan atas sebab aku memang jenis tak mampu untuk bersabar. Alahai... Nak buat macam mana..... K la..



1 comments:

  1. Gambling in Las Vegas | DrmCD
    Las Vegas is a city full of chance, 구미 출장마사지 excitement and entertainment, not just 광명 출장샵 with the excitement of Las 구리 출장안마 Vegas, but 공주 출장안마 with the thrill of it all. 동두천 출장마사지

    ReplyDelete