Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Tuesday, April 23, 2013

Sungai

Masih ingat dengan lagu "Sungai" ketika dalam alam persekolahan. Entah mengapa hari ini, aku teringat akan lirik lagu tersebut.

Airmu mengalir
Dari gunung jauh di sana
Tak berhenti henti
Hingga sampai di laut nanti
Masa juga kan berlalu meninggalkan kita
Gunakanlah sepenuhnya janganlah leka
Airmu mengalir
Dari gunung jauh di sana
Tak berhenti henti henti
Hingga sampai di laut nanti...

Kenangan yang aku tinggalkan lebih 13 tahun yang lalu, tiba tiba datang menyedarkan aku bahawa aku sedang membazir masa untuk mengejar matlamat aku sebagai seorang insan.. Huhu

Aku lebih banyak bermain dari serius dalam penumpuan yang sepatutnya, tapi disebabkan aku memang jenis orang yang tak pernah serius, agak sukar untuk aku mendisplinkan diri untuk mencapai matlamat. Contoh, kononnya pas abih kelas, nak sambung study, tapi yang aku buat? Peluk bantal guling guling atas katil.. Memang best.. Hihi.

Post kali ni? Xde ape pon.. Aku cuma rindu pada tanah tumpah darahku.. Rindu sangat sangat..


0 comments:

Post a Comment