Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Friday, April 12, 2013

Kembali menjelma

Aduh, lama rupanya aku tinggalkan laman ini. Gara gara menyibukkan diri dengan blog lain, aku tinggalkan begitu saja. Tapi, bila aku jenguk kembali, masih ada yang istimewa, jadi aku memutuskan untuk kembali menconteng di sini. 

Kehidupan aku di Kolej Jururawat Masyarakat Port Dickson hampir saja selesai, kurang tiga bulan lagi, aku akan meninggalkan kolej ini. Ada rasa sebak mulai bertapa di dada, ada rasa berat hati untuk pergi. Walaupun kebanyakkannya pahit, namun, aku gagahkan jua untuk melangkah agar, semua yang terlibat mendidik aku akan merasa bangga dengan apa yang aku capai. Itu janji. 

Baru saja menghabiskan trial untuk final exam. Pertama kali menghadapi kegagalan, memang agak sukar. Ia membuatkan mood aku sangat kurang dan rasa sangat rendah diri serta malu. Malu kerana selama ini aku adalah di antara pelatih yang biasa saja, namun bukan calon untuk gagal. Memang memalukan, dan kerana itu, mood untuk menulis semakin marak. Hahaha..

Ini gambar terbaru aku selepas keluar posting untuk semester 3,4 dan 5. Agak gemuk dan hitam. Entah apa yang aku lakukan sampai boleh jadi begitu sekali aku pun tak tahu. Huhuhu.. Sedey.


Gemok + skema.. hahaha.. padanan yang anggun

Sebelum masuk ke dewan peperiksaan di awal pagi. Haha.. Kepala memang kosong, jawap dengan apa yang mampu ingat. Tapi itu lah balasannya. Haha. Tidak mengapa, belajar dari kesilapan. Dan jangan lakukan kesilapan yang sama :) 




0 comments:

Post a Comment