Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Wednesday, March 28, 2012

Dunia ku Yang Serba Gila

Gila - itu yang hanya mampu aku katakan. Macam macam perkara yang berlaku dalam masa yang serentak yang mana menyebabkan aku untuk mengambil keputusan biarlah aku sendirian di kala ini. Biarlah aku berpura pura untuk senyum di dalam dewan kuliah padahal hati merana bagai nak rak. Biarlah aku abaikan dulu permintaan mak aku yang sibuk nak cucu.. Mummy.. mana nak cari anak time time macam ni? Hadoi.. Kang amek anak angkat baru tau. Huhuhu. Aku dah tak boleh nak handle kehidupan aku yang sekarang ini. Aku tak tahu nak cerita dari mana. Kalau Bro Adi ada masa ni pun aku kelu seribu bahasa. dan akhirnya aku habiskan masa aku dengan tidur. Dalam dewan kuliah pun aku bantai tido.. Siap bawak selimut lagi tu.. Hohohoho..

Biarlah begini, mungkin sudah ditakdirkan aku bukanlah orang yang bertuah dalam berkasih sayang. Walaupun aku sering mencemburui rakan rakan yang disamping teman teman yang tersayang. Aku ? Masih lagi sama seperti dulu, kembali menyendiri, membalut hati yang luka, selotep elok elok supaya tak tercabut. Tapi bila aku teliti semula, hati itu memang akan pecah sampai bila bila. Tak sabar nak tunggu habis sekolah, nak balik ke pangkuan mummy.. Tinggal di semenanjung pun dah tiada apa lagi untuk dipertahankan. Baik pergi membawa sekeping hati yang pecah berderai. Mana tau, kot kot mummy aku leh fixed it.. kekekekeke..










0 comments:

Post a Comment