Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Monday, April 2, 2012

Please Do Not Disturb

Aku mengamuk dalam kelas. Huhu ~ Punca dan ceritanya begini : Pada suatu hari yang indah, sang puteri yang kepenatan plus kemengantukan akibat dipaksa belajar dan menyumbat segala idea dan ilmu ke dalam kepala otak yang sedia tidak betul. So, pada masa kedua (10.30am hingga 1.00pm) Cikgu tidak masuk kelas. Masa yang sangat berharga itu sang puteri gunakan untuk menutup mata barang sekejap, sambil telinga disumbat dengan earphone (memang berada dalam dunia yang tersendiri). Kekekeke.. 

Ceritanya, tengah sedap puteri itu tidur, ada seorang hamba Allah datang dan mengusap belakang puteri. Puteri terjaga, tersentak, dengan muke badmoodnya terus bangun dari kerusi dan meja tempat tidurnya tadi tanpa berkata apa apa. Member yang buat kerja tadi mula cuak. Al maklumlah, selama ini dorang kutuk sang puteri ini kaw kaw pun puteri boleh layan je. Tapi bila bab kacau tidur, puteri memang boleh mengamuk. (memang perangai di bawa dari kecik, pantang orang ganggu tidur). 

Member tu terus mengadu kat member sebilik puteri " Wei, kenapa ngan dia? Saya tak tau dia tidur, ingatkan letak kepala jew"

Member sebilik itu pun dengan selamba berkata " Jangan risaulah, dia mamai tu. Dia memang pantang orang kacau dia tidur. Dia tu sensitif dengan bunyi. Dia memang cepat terjaga."

Moral of the story : Jangan ganggu tuan puteri Wann Nur Aliana Abdullah time tidur. Kalau orang called berkali kali pun, silap silap handphone tu kena lempaq. Kuikuikui.. Mak tuan puteri memang faham sangat lah dengan feel anak dia yang seorang ini.


END.

0 comments:

Post a Comment