Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Thursday, April 12, 2012

Denda

Setiap kesalahan pasti ada denda dan akibat yang diterima. Begitu juga dengan aku (sebagai seorang pelajar tua). Pagi ini aku terkantoi kerana tidak menghadiri senaman areobik. (malas tahap gaban bila disebut senaman robik ni) Aku pun tak tahu di mana keseronokan untuk bersenam ni. Lain la kalau main futsal. Ok gak :p Nak dijadikan cerita aku didenda dengan berkebun. Padan la dengan muka aku kan.


Ini adalah di antara aktiviti terawal yang aku buat. 'Rampas' cangkul dari member, ratakan tanah. Muahaahaha.. (Sebenarnya, aku tak suka pegang tanah, tu pasal aku pegang cangkul) 


Yang ini aku tengah berangan-angan bahawa aku adalah seorang pencari harta karun. Ala macam dalam game yang selalu aku maen tuh :)


Yang ini, langkah kedua, aku menyebok nak tolong tebang tunggul pokok pisang. Liat yang amat. Tak menjadi, aku tinggalkan cangkul itu di situ gak :p


Last sekali, aku menyebok mengorek tanah. Konon-konon buat kerja. Huhu. Yang pasti, aku kena buat surat tunjuk sebab sekali lagi. Yeah.. i like!

0 comments:

Post a Comment