Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Monday, April 9, 2012

Ombak Sepi

ombak berlagu menghempas pantai
sang dedaun terus berterbangan
malam beralun dengan warna kegelapan
meniti hari yang mengundang kehidupan
aku menyanyi lagu riang
hanya menyepi bila keseorangan
aku HANYA BERPURA di sebalik wajah
hanya menutup bebayang duka
cuba LARI dari kenyataan
yang seBENAR
ACAPKALI aku menggembirakan mereka
ACAPKALI aku merintih hiba
ACAPKALI aku berdusta
hanya untuk melihat MEREKA gembira
dinihari
aku masih terus berpura
disebalik wajah yang riang gembira
hanya tabir yang menutup segala
rintihan HATI yang mewarna suasana
merintih KASIH yang segalanya tak pasti
menjadi perindu yang aku tak pasti
sampai bila kasih terus berlagu sendu .......... SAMPAI BILA




0 comments:

Post a Comment