Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Wednesday, May 1, 2013

Hanya kerana kata kata

Terganggu.. Itulah keadaan aku dalam seminggu ni. Mungkin tarikh penting semakin mendekat.. Kepala semakin tidak dapat menampung bebanan yang kian berat. Itu baru akal dan fikiran. Belum masuk lagi hati yang tidak keruan. Sakit dibuatnya.. Sehingga fizikal aku tidak mampu untuk bergerak. Seperti kebiasaan, apa yang mampu aku lakukan hanya merelaks kan jiwa yang bergelodak. Maka terlantar lah aku di atas katil setelah jam tepat pukul 9pm.. Memang sejak akhir ini aku menjadi semakin tidak larat. Penat. Hingga ada kawan seperjuangan mengur adakah aku sakit atau deman. Huhu, nanpaknya memang keadaan aku semakin teruk. Biarlah.. Seketika cuma.. Biasa sudah.. Tiada siapa yang mampu ubah jika aku berada dalam keadaan yang perlukan tenaga.

Semalam.. Contact mami.. Semakin menjadi rindu padanya.. Haha.. Entah bila boleh jumpa. Banyak cerita yang aku kongsikan dengannya.. Dan yang paling wat aku terkejut, mami cerita dia nak tukar sport rim kereta barunya.. Aikk??? William aku tu pon standard je aku wat.. Mami leh nak wat sport rim.. Kalah satu mata ngan mami.. Haha.. Tinted memang confirm mami taruk punye.. Itu seri.. Cuma William lebih pada sound sistem.. Power amp, woofer and sub woofer.. Biasalah, aku ngan musik tak boleh dipisahkan. Biar keta standard, muzik kena chantek.. Hehe..tapi william kini hanya tinggal pada nama. Junior Yellow menyusul untuk menggantikan tempatnya.. Hehe.. Semuanya dalam perancangan.. Tunggu masa dan ketika saja untuk dilaksanakan. Slow slow.. Yang dulu kita dahulukan :P

Semakin hari semakin dekat, hati semakin berdetak.. Menanti hari yang bakal menentukan masa depan.. Dan juga nasib sebuah ikatan.. Keduanya membuat aku semakin dan semakin.. Kalah dengan permainan dunia..

0 comments:

Post a Comment