Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Thursday, May 16, 2013

Akhirnya berakhir

Setelah sekian lama, setelah dua tahun lebih aku usahakan (kononnya padahal main yang banyak) hehe.. Hari ini berakhir lah sudah masa dan waktu yang selama ini menjadi mimpi ngeri, yang menyebabkan aku stress sehingga memaksa tubuh aku semakin gendut..(ayarkk!!) setelah bermacam macam ragam manusia yang aku jumpa dan hadap (terutamanya roomate aku) terasa ingin sekali aku mempercepatkan waktu untuk keluar dari penjara ini.. Wahahaha.. Ahh.. Bercerita tentang roomate, bukan aku hendak membuka aib sesapa, tapi, aku dah terlalu sabar selama ni.. Wargh.. Rasa nak jadi hulk pulak rasa nya.. Mana kan tidak, setiap kali dia bangun tidur, setiap kali itu lah pintu bilik ngan pintu almari tu berdentum kena hempas.. Apa masalah dia aku tak taw la.. Nampak ayu, tapi.. Huh.. Wat dosa je aku je cerita..wat sakit ati pun ada.. Huhu..


Pasni masa untuk release tension.. Teringin nak makan mcd pulak.. Keke.. Kan best kalau PD tu ade McD delivery. :P

0 comments:

Post a Comment