Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Wednesday, May 1, 2013

Rindu sang kekasih

Jika semalam aku sendiri
Mencari makna diri..
Jika semalam masih lagi aku berdiri..
Kaku terkelu terkedu
Melihat yang lain
Berlumba turut serta
Aku masih lagi di situ..
Sama.. Tiada beza..
Kekuatan yang langsung tiada
Hari ini..
Aku gagahkan kaki melangkah
Berusaha dengan kudrat yang ada..
Kujadikan jentayu itu sebagai teladan
Biar patah sayap, bertongkat paruh sayang..
Patah paruh bertongkat dagu kasih..
Patah dagu, bertongkat kuku srikandiku..
Lantas itu,aku beranikan hati selangkah ke depan..
Tapi belum pun separuh kaki ku jejakkan..
Ada tangan cuba menggapaiku..
Meminta berjalan bersama..
Tapi semuanya masih samar di mata kasar ku
Ketakutan kembali melanda
Sesungguhnya aku bukan manusia yang sempurna
Lalu.. Aku.. Masih lagi di situ.

0 comments:

Post a Comment