Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Monday, May 20, 2013

Praktikal semula selepas sebulan

Sakit kaki :( berdiri je tanpa buat apa di Jabatan Kecemasan HpD memang membuatkan aku sangat sangat sakit kaki. Rase nak tercabut pulak rasa kaki ni.. Ayo. Itu lah, bila balik je dari hospital memang x sempat nak inform sapa sapa, yang penting sampai kat hostel mandi dan tidur. Kesian sungguh la kat aku.. Hehe.. Dalam enak aku cuba menidurkan diri, ada pula manusia yang kol aku sampai berbelas kali, pilihan terakhir aku silentkan handphone dan tidur dengan lenanya.. Muahahaha.. Pagi ni baru aku perasan, dan baru aku reply, tapi untuk kol balik tidak sama sekali kot. Setia ku pada manusia hanya sekali, setelah segala kepercayaan aku dinodai, jangan harap aku akan menjadi seperti di awal perkenalan.. Heh heh

0 comments:

Post a Comment