Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Thursday, May 16, 2013

Fareware preparation

Assalamualaikum :) bahagia rasa jiwa bila sampai ke penghabisan. Bersedia pula untuk preparation fareware.. Tema untuk kumpulan Januari 2011 - colour blocking plus red karpet. Bagaimana nak cari colour striking untuk orang black and white macam aku ni? Huhu.. Idea rakan sepejuangan yang sering kali menimbulkan kontroversi. Tapi uniknya, kami adalah satu satu nya kumpulan yang tidak menggunakkan khidmat hotel, kami adalah yang satu satunya mementingkan makanan (haha).. Kalau group yang lain lebih kepada glamour, kami pula lebih kepada low class tapi biar semua lecturer serta Clinical Instructor dapat merasa apa yang kami usahakan.. Dalam pertelingkahan, tetap ada kesepakatan. Itu lah kumpulan Januari 2011 Kolej Jururawat Masyarakat Port Dickson yang aku banggakan dan yang paling aku sayang.. Hehe..



Oklah.. Main issue.. Aku ngah pening nak cari baju.. Jadi, siapa lah boleh bantu aku  untuk mencari sesuatu yang begitu "bersinar". Kuikui.. Kalau pakai jersi ngan tracksuit plus selipar jepun aci x? Haha.. Oklah tu dari tiada. Wakaka.. 

Itu baru pasal baju.. Personal problem? Ish xboleh xboleh... Mana boleh cerita kat blog.. Cukup aku terkena pengalaman pertama berbloging.. Huhu.. Rase sangat best bila kena hentam dengan anonymous (orang yang x kenal) orang yang memang tak pernah jumpa kita, tetapi terus judge sapa kita melalui penulisan, itu memang sangat annoying.. Haha.. Kenapa masih aku ketawa? Kerana itu yang mengajar aku untuk berhati hati lainkali.. Jangan terlalu percaya pada manusia, simpan peratus untuk dikecewakan.. Akhirnya, aku juga yang sering melukakan orang, dan disebabkan itu, aku sangat takut untuk membenarkan orang lain menyayangi aku. Huhu.. Aku lebih selesa menguruskan hidup sendiri. Walau dalam masa yang sama aku inginkan pendamping hidup, aku masih percaya bahawa takdir aku tetap "one" selamanya..

0 comments:

Post a Comment