Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Friday, May 17, 2013

Praktikal Posting

Uwaaaaa.. Esok aweQ kesayangan aku alias sahabat selamanya itu terpaksa packing barang dan berposting ke kuala pilah, aku pula masih berada di Hospital PD.. Tinggallah aku keseorangan di dalam bilik tu, memandangkan roomate yang sorang lagi itu pun pergi ke kuala pilah. Terasa nak gelak guling guling bila C aweQ tahu yang roomate kitaorang akan ke kuala pilah bersamanya. Cemberut gile.. Wakaka. Ada seronoknya, tapi dalam masa yang sama, aku mungkin rasa sunyi tanpa seorang kawan yang sangat faham dengan aku. Sob sob sob.. 

Wajah kesayangan hamba.. Ekekeke

Seorang lemah lembut vs aku yang kasar (tapi dia tetap mampu melihat sisi lembutku :P), seorang yang rajin study vs aku yang buat sambil siap boleh bawa bantal dalam dewan kuliah, seorang skema badak, mengikut segala prosedur vs aku yang sentiasa buat kerja shortcut (padan muka, failed trial tempoh hari, baru tau nak buat betul betul selepas itu),  seorang makan sayur vs aku yang allergic dengan sayur (dia memang tukang kutip tauge dalam pinggan aku, sebelum tauge tu aku campak dalam tong sampah.. Huhu), yang paling penting, dia boleh faham aku dan dia tunjuk yang dia faham aku menyebabkan aku begitu setia melekat dengan dia. Bukan senang untuk faham orang seperti aku, dia perlukan kesabaran yang sanat tunggi untuk melayan karenah aku yang lebih kurang adik beradiknya dengan sesumpah.. Sekejap lemah lembut, sekejap macam ribut, sekejap ceria, dalam masa yang sama boleh mengundang bala. Tidak ramai yang berani dekat dengan aku, dia juga yang berani.. Itu istimewanya dia.. 

Uwaa.. Esok dia xde da.. Tiga minggu pulak tu.. Jangan pisahkan aku dan dia.. Tuhan tolonglah.. Ku cin.. Eh.. Cinta tak.. Haram perempuan bercinta dengan perempuan, nabi tidak mengaku umat. Tengah aku sibuk menaip blog, dia ada di sebelah aku sibuk membaca komik doraemon sambil menunggu panggilan dari milo kosong, (aku pula tengah menyumbat telinga dengan headphone yang besar lebih kurang dengan size kepala) aahh.. Jumaat yang indah. Penghulu segala hari..hehehehe

0 comments:

Post a Comment