Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Saturday, June 1, 2013

untukmu KJMPD

KJMPD....
sEmaLaM naMamu aKu takuTi..
JeJaK LanGKaH KaKi ku KakU
Aku PernAH TerKedu di Muka PinTu
Aku PerNah TerKaku DiAM TerKeLu..

BaGikU DiRimU IbAraT PenjArA
MeLingKar KebeBasaNKu..
MeMagArKu DaRi DunIa LuAR
MenHenTiKan HiLai TawaKu

NaMuN BegItu
Aku TabaHkan Jua
Hati SeRta JiWa..
BerBekALkan keKuataN yaNg ada
Ku reDah denGan GagaH
ku LaLu denGan Gaya..
sETiaP PeLusUkmu Ku JeLaJah

KuCari saHabat
Ku CaRi KasihNyA GuRu
Ku CaRi SayAngnYa IbU
Kadang KaLa...
Aku berLakU salaH..
KadaNg Kala AKu aLpa
NaMun, ada Di aNtaRa meReka TidaK iNgiN 
MelihAt KegAgaLan ku
Walau TerPaksa menGalirkaN air mata
MereKa KorBanKan haTi daN PerasaAn
MereKa KorBanKan wakTu
DemI naMaMu KJMPD..
DaN KiNi..
AkU boLeh MenOLeH deNgaN megah KepadaMu
Aku masih BerdiRi gaGah
Tak Ku NaFi..
iLmu yaNg ada di DalaM DiRimU
SaNgAt berHarga
TeriMa KAsiH 
KJMPD


0 comments:

Post a Comment