Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Friday, June 7, 2013

Bercerita mungkin bukan caraku :P

Baru selesai menonton drama "coffee house". Ending dia agak mengecewakan kerana aku mengharapkan hero bersama dengan orang lain. Orang yang sentiasa membuat dia gembira dan ketawa, tapi dia lebih rela memilih orang yang selalu membuat dia menangis. Baginya, orang itu lagi penting dari segalanya dan dia sanggup untuk melindungi orang tersebut. Ahhh.. walaupun happy ending, tapi aku tetap tidak berpuas hati. Warghhh.. Perasaan ini sungguh tidak menyenangkan. Aku mudah terpengaruh.. sudah tentu, lebih lebih lagi dengan cerita, kalau aku tengok cerita atau movie, aku berharap akan menjadi seperti itu. Hahaha. So, kalau cerita doraemon, aku harap aku dapat seekor doraemon ada disebelah aku, kalau tengok cerita Smallville aku harap dapat kekasih seperti Clark Kent.. Huhu.. dan sekarang, aku mula berangan untuk menjadi seperti Lee Jin Soo (coffee house) iaitu menjadi seorang penulis (yang lain daripada yang lain pastinya). Tapi bila difikirkan balik, aku tidak mempunyai bakat yang cukup untuk menulis. Minat aku terhadap penulisan semakin berkurangan. Mungkin komitment pada kerja, tapi alasan yang selebihnya, tiada siapa yang menyokong aktiviti aku ni. Bagi mereka hanya sekadar hobi sahaja. Jadi.. biarlah :P

Mungkin selamanya aku akan menjadi seorang blogger amatur :P Mungkin selamanya aku berada bawah tempurung dalam kotak di tepi teratak ini. Dan mungkin selamanya ianya akan menjadi begini. Aku tidak tahu, mungkin bercerita bukan cara aku. Bakat itu sudah lama terkubur sepi bersama sama angan angan ku. Bagi mereka yang prihatin dengan perkembangan aku, blog ini seolah olah mendedahkan kelemahan aku sahaja. Tapi biarlah....




0 comments:

Post a Comment