Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Sunday, May 20, 2012

Mengapa sukar untuk kita menerima? Mengapa lagi senang untuk mencipta permusuhan? Mengapa senang untuk menunjukkan diri itu menang? Aku sudah jelak dengan perangai masing masing yang hipokrit. Yang kononnya sahabat baik tetap sebenarnya saling mempergunakan. Jadi mengapa harus menjaja cerita tentang orang lain sedangkan kau sendiri belum tentu lurusnya? Kau hanya pandai berpura dan bersembunyi di sebalik wajah yang nampak naif sedangkan perbuatanmu? Fikirkanlah. Jangan tunjuk ego sedangkan umur kau baru setahun jagung, ilmu kau tidak sejauh mana. Jangan kau berlagak bagus sedangkan kau menjunjung setiap kesalahan yang kau sembunyikan. Cukup sudah dengan apa yang kau lakukan dan berhenti. Dan kalau boleh, hilang terus dari pandangan aku. Aku memang tidak suka melihat muka kau yang penuh lagak itu sedangkan kau tidak tahu apa apa tapi berlagak seolah olah kau tahu segalanya. Sudahlah! Aku rimaslah! Aku harap kau segera berambus dari hidupku secepat mungkin atau....................

0 comments:

Post a Comment