Salam.. selamat Datang ke teratak usang seorang pejuang. Ku titipkan khas buat rakan rakan yang dikasihi, mereka yang sentiasa diingati dengan doa tulus ikhlas, semoga kita mendapat apa yang diusahakan. Tq

Monday, May 7, 2012

Dunia Batin Ku ~

Dari keyboard phone yang serba tidak sempurna ~
Semalam diumumkan jadual posting untuk kali terakhir dan aku terus di Seremban dan bermastautin di kolej. Agak kecewa bila melihat rakan rakan lain berpeluang pergi ke tempat yang jauh sedangkan aku langsung tidak berganjak dari tempat asal. Namun apakan daya, aku hanya manusia biasa. Cewaah. Kali ini, aku tertinggal di PD hanya kerana aku terlibat dengan Phantomin, ditambah pula lesen moto tiada. Hehehe.

Dan agak menyedihkan bila aku bakal berhadapan dengan situasi yang mungkin akan menyakitkan kepala ku. Aduh.. Kenapa la harus terjadi semua itu.

0 comments:

Post a Comment